1245972351_img-d41d8cd98f00b204e9800998e 

mmm, eilinen meni ilman ruokaa, niinkuin lupailinkin, mutta tänään.. jeesus sentään! oksennuskertoja on ollut about 10, ja tämä kaikki siksi, että olin koko päivän porukoilla. miksi ihmeessä mä edes menin sinne, kun tiedän, ettei siitä seuraa muuta kuin syömistä. äitikin tunki mulle jotain ruokaa mukaan, söin ne 2 sämpylää, oksensin. huoh. loput ruuat heitin pois, kurkunpuolikasta lukuunottamatta.

itsekuri, missä olet? minulla on sinua ikävä.

vedin tuossa vähän aikaa sitten kaikenmaailman glaubersuolat ynnämuut. toivottavasti alkaisi pian vaikuttamaan, haluaisin niin eroon tästä paisuneesta olosta. miksi mulla täytyy olla niin idioottimainen maha? tällä tarkoitan siis sitä, ettei se toimi. ummetus, onko rasittavampaa? ei tehoa yleensä glaubersuolakaan, eikä mistään kuitukarkkien/pastillien syömisestä tule kuin ilmavaivoja.. pellavansiemenetkään eivät tunnu auttavan. mitä mä teen?

no, huomenna aion pitää vesipaastoa. tai hmm.. ehkä mä kuitenkin juon sen kupin kahvia aamulla, että herään.. katsotaan nyt. varmaan se kyllä menee siihen, että juon superlaimennettua  funlightia litratolkulla, yhtä paljon kuin vettä. mieluummin paastoaisin kylläkin pelkällä vedellä. no, sen näkee sitten mitä huominen tuo tullessaan. (toivon mukaan jotain hyvää.) aion myös tehdä suolihuuhtelun aamulla, varsinkin jos glauber ei vaikuta mitään.

lauantaina olisi tarkoitus mennä valmistelemaan parhaan ystäväni pikkusiskon rippijuhlia. olen siis ravintola-alalla ja teen siitä päättötyön. olen säälittävä, tiedän, mutta haluan päästä helpolla. ja toi on helppo homma, varsinkin kun teen sen erään hyvän ystäväni kanssa yhdessä. naurettavaa. ehkä me olemme molemmat vähän laiskoja, mutta kunhan saisi edes jonkinlaisen numeron siitä, se riittäisi minulle.

aivan uskomaton jano koko ajan. voi olla, että on nestevajausta tuosta oksentelusta. ja täällä on aika kuumakin vielä, vaikka kello on kaksi yöllä.

1245972235_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

" What have I become?
My sweetest friend
Everyone I know
Goes away in the end
You could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt " -nine inch nails - hurt